Minőségpolitikánk
Az Észak-budai Szent János Centrumkórház vezetése a jogszabályi, szakmai, és etikai szabályok messzemenő betartása mellett a legfontosabb stratégiai célkitűzésekként határozza meg:
- a betegellátás minőségének, eredményességének és hatékonyságának javítását,
- a betegbiztonság és betegelégedettség növelését, valamint
- a dolgozói elégedettség növelését.
Ennek érdekében az intézmény:
- a saját működésére, eredményességére, hatékonyságára, betegei és dolgozói elégedettségére vonatkozó adatokat, gyűjt, feldolgoz és értékel,
- mely alapján jövőbeli tevékenységeit szabályozottan, tervezetten végzi, méri, értékeli és fejleszti,
- és részt vesz az orvos- és szakdolgozói képzések és továbbképzések megvalósításában.
A fenti célkitűzések megvalósítása érdekében az intézmény:
- növelni igyekszik az ellátás szakmai színvonalát, törekszik az orvos- és ápolástudomány legújabb eredményeinek beépítésére a mindennapi munkavégzésbe,
- kiemelten támogatja a munkavállalók szakmai fejlődését, képzését és munkahelyi előmenetelét,
- tapasztalatait, eredményeit megosztva hozzá kíván járulni a tudományos fejlődéshez,
- folyamatosan fejleszti a kapcsolódó infrastruktúrát és eszközparkot, a fejlesztéseket az intézményi hagyományok és az épített örökségvédelmi szempontok figyelembevételével tervezi,
- javítja a dolgozók munkakörülményeit,
- a szervezeti kultúra részévé teszi a környezeti és társadalmi felelősségvállalás szempontrendszerét, a fenntartható működés irányelveit,
- törekszik a teljes körű minőségmenedzsment kialakítására és működtetésére,
- valamennyi szakmai, irányító, együttműködő partnerrel, érintettel, társadalmi csoporttal a közös célok mentén együttműködik
az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány és Magyar Egészségügyi Ellátási Standardok (MEES)2.0 előírásainak megfelelve.